Gas naturala hidrokarburo bat da, jatorri fosileko gas arinen nahasketa, nagusiki metanoa duena, eta, normalean, kate motzeko beste hidrokarburo batzuen kantitate aldakorrak, nitrogenoa, eta, neurri txikiagoan, beste gas batzuk biltzen dituena.
Garraiorako hamarkadatan erabili bada ere, azken urteetan bultzatzen ari da bereziki, petrolio-jatorriko produktuek baino emisio kutsatzaile gutxiago sortzen dituelako, batetik, eta garraioa azken produktu horien guztiz mendean dagoelako, bestetik.
Garraiorako erregaia bi modutan erabiltzen da, konprimatua (GNK) eta likidotua (GNL). Bi formatu horiek erabiltzen dira presio eta tenperatura normaletan oso energia-dentsitate txikia duenez, bolumena nahitaez murriztu behar delako ibilgailuetan erabili ahal izateko.
Gas natural konprimatua (GNK)
Gas-egoeran biltegiratzen da ibilgailuan, 200 bar-eko presioan.
Gas natural likidotua (GNL)
Berriz, egoera likidotuan biltegiratzen da, -162ºC-tan, bereziki isolatutako andeletan “hotz-galeraren” (boil-off) ondoriozko erregaiaren gasifikazioa minimizatzeko, eta diesel ibilgailuek dutenaren moduko autonomia ematen dio ibilgailuari.