2014/94/UE Zuzentaraua, 2014ko urriaren 22koa, Europako Parlamentuarena eta Kontseiluarena Ibilgailu elektriko bat energia-bihurgailu gisa funtzionatzen duen gutxienez mekanismo ez-periferiko bat duen propultsio-talde batekin ekipatutako motor-ibilgailu bat da, eta energia elektrikoa metatzeko edo gordetzeko sistema kargagarri batekin hornituta dago, kanpotik karga daitekeena.
Gaur egun, elektrifikatzeko bost kategoria desberdin daude:
- Ibilgailu hibridoa (Hybrid Electric Vehicle HEV).
- Ibilgailu hibrido entxufagarria (Plug-in Hybrid Electric Vehicle PHEV).
- Zabaldutako mailako ibilgailua (Range Extended Electric Vehicle REEV).
- Bateriako ibilgailu elektrikoa (Battery Electric Vehicle BEV).
- Erregai-pilako ibilgailu elektrikoa (Fuel Cell Electric Vehicle FCEV).
Lehenengo lau kategoriak elektrifikazio-maila txikiagotik handiagora ordenatuta daude. Bateriako ibilgailu elektrikoa (BEV) elektriko purua da eta ibilgailu hibridoa (HEV), aldiz, hibrido konbentzionala sare elektrikorako konexio-aukerarik gabe (hibrido ez-entxufagarria). Ibilgailu hibrido entxufagarria (PHEV) zein zabaldutako mailako ibilgailua (REEV) ibilgailu hibrido “entxufagarritzat” jotzen dira, bi kanpo-erregai konbinatzen baitituzte: gasolina eta elektrizitatea (proportzio desberdinetan). Azkenik, erregai-pila bidezko elektrifikazioa ere badago (FCEV), haren erregaia hidrogenoa delarik (H2). Nabarmentzekoa da, Europako zuzentarauari jarraikiz, ibilgailu hibrido ez-entxufagarria (HEV) ez dela ibilgailu elektrikotzat hartzen.